Dodání PP dvoudílných misek na HMJ pro zařízení závodního stravování

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání PP dvoudílných misek na HMJ pro zařízení závodního stravování

Systémové číslo NEN

N006/24/V00037349

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00037349

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

18. 11. 2024 13:18

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

27. 11. 2024 08:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Jídelní PP miska dvoudílná typ JM, rozměry: 255 mm x 160 mm x 42 mm, barva: čirá 15 000 kusů Další požadavky zadavatele: - Nabízené zboží musí splňovat normy České republiky. - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - na vyžádání zadavatele předložení vzorku - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu co nejdříve po obdržení písemné objednávky, nejpozději do 15. 12. 2024. Platba zboží v roce 2025 není možná - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Mgr. Jana Midrlová tel.: 974 823 450 Ing. Aneta Jungová tel.: 974 823 396 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem

Kód z číselníku NIPEZ

39221110-1

Název z číselníku NIPEZ

Nádobí

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

39221110-1

Název z číselníku CPV

Nádobí

Název předmětu

Nádobí

Textové pole pro popis místa plnění

Sklad OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice kontaktní osoba: Zdeňka Sofroňová; tel.: 731 553 015; 974 823 404

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail04. 12. 2024 08:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail18. 11. 2024 13:18Uveřejnění zadávacích podmínek