Dodání PP dvoudílných misek na HMJ pro zařízení závodního stravování
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání PP dvoudílných misek na HMJ pro zařízení závodního stravování
Systémové číslo NEN
N006/24/V00037349
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00037349
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 11. 2024 13:18
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
27. 11. 2024 08:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.evidence@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Jídelní PP miska dvoudílná typ JM, rozměry: 255 mm x 160 mm x 42 mm, barva: čirá 15 000 kusů Další požadavky zadavatele: - Nabízené zboží musí splňovat normy České republiky. - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - na vyžádání zadavatele předložení vzorku - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu co nejdříve po obdržení písemné objednávky, nejpozději do 15. 12. 2024. Platba zboží v roce 2025 není možná - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Mgr. Jana Midrlová tel.: 974 823 450 Ing. Aneta Jungová tel.: 974 823 396 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem
Kód z číselníku NIPEZ
39221110-1
Název z číselníku NIPEZ
Nádobí
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39221110-1
Název z číselníku CPV
Nádobí
Název předmětu
Nádobí
Textové pole pro popis místa plnění
Sklad OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy, Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice kontaktní osoba: Zdeňka Sofroňová; tel.: 731 553 015; 974 823 404
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 12. 2024 08:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
18. 11. 2024 13:18 | Uveřejnění zadávacích podmínek |